Pomoc do potwierdzenia maila

Jak już z pewnością dowiedziałeś się od pomocnego krasnala, koniecznie musisz potwierdzić podany przez Ciebie w profilu adres email. Regulacje dotyczące ochrony danych wymagają od nas ze względów bezpieczeństwa, by gracza potwierdzili podane przez siebie adresy email. W ten sposób chcemy zapobiec, by inni gracze otrzymywali wiadomości, których sobie nie życzą. Dzięki potwierdzeniu adresu email zostanie również utrudnione rozsyłanie reklam i innego rodzaju spamu za pomocą IGM (wiadomości w grze).

Potwierdzając swój adres email nie narażasz się na żadne niebezpieczeństwo. Twoje dane nie zostaną wykorzystane do żadnych celów ani podane osobom trzecim. Naszym celem jest jedynie upewnienie się, że podany przez Ciebie adres email rzeczywiście należy do Ciebie i jest aktualny.

Tutaj znajdziesz wskazówki do potwierdzenia adresu email:



Proszę przejdź do profilu (symbol krasnala w pasku narzędzi).

Poniżej Twojego adresu email znajdziesz link "Wyślij potwierdzenie adresu email!" - kliknij na link

UWAGA! Koniecznie kliknij na zamieszczony link tylko RAZ. W przeciwnym razie otrzymasz kilka maili z linkiem potwierdzającym.



Przejdź do swojej skrzynki mailowej i sprawdź, czy otrzymałeś od nas maila. Jeżeli nie znajdziesz maila w folderze Otrzymane koniecznie zajrzyj również do folderu Spam. Może się również zdarzyć, że Twój operator będzie potrzebował chwilkę dłużej na przesłanie maila, dlatego odczekaj cierpliwie jakiś czas.



Następnie otrzymasz wiadomość o tytule "Potwierdzenie maila w Zielonym Imperium" zawierającą link o nazwie "Kliknij tutaj, aby potwierdzić swój adres email". Proszę kliknij raz na zamieszczony w wiadomości link.

W przeglądarce powinno pojawić się okno z z informacją o sukcesie w potwierdzeniu adresu email.

Za pomocą zamieszczonego w wiadomości linku możesz przejść do strony logowania.

Jeżeli w momencie potwierdzania mail byłeś zalogowany, może się zdarzyć, że otwarte okno nie zostało zaktualizowane i w dalszym ciągu wymagane jest od Ciebie potwierdzenie maila. Kliknij wówczas na F5 lub zaloguj się ponownie, by dokonane zmiany zostały pokazane. Jeżeli krasnal proszący o potwierdzenie maila znikł i możesz pisać wiadomości, oznacza to, że z powodzeniem potwierdziłeś swój adres email.

Jeżeli nie, otwórz proszę profil i sprawdź, czy adres email figuruje tam jako potwierdzony. Jeżeli adres email w dalszym ciągu nie jest potwierdzony proszę powtórz całą procedurę od początku.

Jeżeli po ponownym potwierdzeniu maila w dalszym ciągu operacja nie powiedzie się, skontaktuj się proszę z supportem.